BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kak Sayang Abah

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, April 22, 2011

Panggilan Terakhir

Saya ingat lagi panggilan terakhir dengan abah, saya x sangka itulah kali terakhir saya dengar suara abah, kalau lah saya tahu, saya akan cakap puas2 dengan abah, akan sembang dengan abah lama-lama. Tapi apakan daya, semuanya dalam pengetahuan Allah. Masa nak pergi kelas hari tu mak telefon , mak cakap , abah x nak pergi berubat. Saya sedih sangat dengar, terus saya minta dekat mak nak cakap dengan abah ..

Saya : Abah, kenapa x mau berubat ?
Abah : Nanti abah pi la
Saya : Abah x sayang dkat kak ka?
Abah : Abah sayang semua anak2 abah

Masuk dalam kelas, menitis air mata, x da sapa yang nampak. Sebab memang masa tu dah ada rasa x sedap hati, dah rasa macam akan ada sesuatu yang berlaku, tapi sy diamkan saja x cerita kat sapa2. Tanpa sedar beberapa hari tu jygak asyik nyanyi lagu "bila izrail datang memanggil... Semuanya dalam pengetahuan Allah.. Ya Allah semoga sy tabah untuk menempuh ujian besar yang Allah bagi ni.. Terlalu berat Ya Allah..


0 comments: