BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kak Sayang Abah

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, February 23, 2011

Sayang Ayahnda

Tiba2 teringat pulak psl pagi semalam , pagi2 lagi waktu subuh saya dapat panggilan dari abah saya yang tersayang. Abah telefon pagi2 terus tanya saya " Kenapa kak demam ke ??. Saya x demam pon. Abah cuma nk pastikan saya sihat ke tidak sebab saya x jawab abah call masa malam tu sbb x dengar bunyi fon. Abah cukup ambil berat psl ank2 dia, cukup222 prihatin. Sampai sekarang, abah x bagi pon saya naik motor. Kalau nak naik pon curi2 masa abah x da hehe. Ingat lagi masa pertama kali saya balik naik bas dari tanjung Malim nak balik rumah , abah x henti2 call saya sampailah saya sampai depan mata abah. Ya Allah.. sayangnya abah pada saya. Kalau balik naik keretapi, saya x pernah tunggu abah kat stesen sebab sampai2 abah dah ada. Abah sanggup tunggu anak dia ni berjam jam. Ya Allah..sayangnya abah pada saya. Kalau saya kemana-mana pun, abah cukup risau dan abah akan sentiasa call. Tapi anak abah ni dah besar , anak abah pandai jaga diri. Ya Allah..sayangnya abah pada saya. Dengan siapa saya berkawan pun abah akan tahu . Ya Allah sayangnya abah pada saya. Ingat lagi waktu kecil dulu, abah tuliskan sifir pada kertas kecil suruh saya hafal, dan saya pandai sifir pon dengan kertas yang abah tulis.Ya Allah sayangnya abah pada saya. Selain mak , abah lah orang paling gembira bila saya dapat keputusan yang baik dalm peperiksaan. Abahlah orang yang akan gembira bila saya gembira. Abah bekerja keras, hempas pulas nak menyara kami sekeluarga. Ya Allah sayangnya abah pada saya. Kasih sayang abah dan mak tiada siapa yang boleh ganti. Tak akan ada orang yang akan sayang saya macam mana mak abah sayang saya ;)) Sayang abah dan mak

0 comments: